Maak de zoekmachine-optimalisatie hoog rendabel door er voor te zorgen, dat je lezer zich aangesproken voelt d.m.v. een Tekstadvies van Adviesbureau den Hertog. Schrijf zelf doelgericht de teksten voor je website, folder, brochure, enz. Aansprekend en met hoge kwaliteit in je eigen woordkeus en uitstraling. Dat is pas rendabel. Geen onrendabele eigen uren door informatie overdracht met een tekstschrijver, maar alle eigen uren hoog rendabel. Je eigen woordkeus, zoals je ook met klanten en andere zakelijke contacten praat; dus met jouw persoonlijke uitstraling.
Ik wil graag, dat je verhaal van jou blijft en jouw uitstraling en energie heeft. Daarom werk ik graag met een tekstadvies. Zo bereik jij de kwaliteit die je wilt en ondervang je jouw blindheid voor je eigen tekst.
Maak daarom gebruik van het Tekstadvies van Adviesbureau den Hertog, dat bestaat uit verbeterings-voorstellen met een toelichting. Natuurlijk lever ik daarbij ook de tekst met daarin alle voorgestelde verbeteringen opgenomen.
Verbeterings-voorstellen
Het resultaat is een makkelijk te lezen tekst, die begrijpelijk en eenduidig is voor je doelgroep. Door deze manier van werken glijd ik in jouw woordkeus en schrijfstijl. Zo behoudt de tekst de uitstraling, die je hebt gekozen om contact te maken.
Toelichting
Achteraf spreek ik de tekstadviezen graag telefonisch met je door, zodat we beiden de tekst en adviezen zien en in samenspraak de puntjes op de i zetten om de tekst helemaal naar wens te krijgen.


De vijf voordelen van het Tekstadvies
1. De uitstraling van de tekst past helemaal bij jou en je bedrijf. De teksten zijn makkelijk te lezen en worden meteen begrepen. Hierdoor houd je de aandacht van de lezers vast. Ze klikken daardoor minder snel naar een andere aanbieder.
2. Je leert van het Tekstadvies en gaat daardoor steeds beter schrijven. Daarmee heeft het tekstadvies niet alleen invloed op de kwaliteit van de aangeleverde teksten, maar ook op de toekomstige teksten, die je zelf schrijft.
3. De tekst komt door het Tekstadvies ook energetisch optimaal binnen bij de lezers. Zowel je persoonlijke energie via je eigen mix van woordjes als de boodschap-energie. De energie wordt door een tekstadvies zo doelgericht mogelijk gebundeld.
4. Geen onnodige onrendabele uren. Door zelf te schrijven houd je je eigen uren hoog rendabel. Besteed je het schrijven van een tekst uit, dan moet je nog altijd veel uren besteden aan informeren en controleren van de schrijver. Het grootste deel van deze uren zijn onrendabel voor je.
5. Ten slotte verlaag je de uitbestedings-kosten meestal tot een kwart of minder ten opzichte van de dezelfde tekst extern laten schrijven. Een tekstadvies opstellen kost veel minder tijd, dan een tekst voor je schrijven; het brengt dus ook veel minder kosten met zich mee.
Vraag een offerte aan of maak een afspraak.
Mijn artikel over energie in tekst (Spiegelbeeld; maart’17; pg.: 52 en 53) bied ik nu bijgewerkt als miniboekje aan. Dit pdf-bestand mag je gratis downloaden Brochure De energie in tekst
3 tips om wervende teksten en nieuwsbrieven te schrijven
Gratis! Hier downloaden.